اعلام انزجار مردم تبریز از اقدام تروریستی دولت آمریکا

مردم استان آذربایجان شرقی، با برپایی راهپیمایی خودجوش؛ جنایت رژیم تروریستی آمریکا در ترور سپهبد قاسم سلیمانی را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مردم ولایت‌مدار، انقلابی و شهیدپرور استان آذربایجان‌شرقی امروز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تجمعات پرشکوهی اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی را محکوم کردند.

مردم استان با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، فرمانده عزیزم شهادتت مبارک، آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی، هیهات من الذله، نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توییم خامنه ای، جنایت دولت  آمریکا را به شدت محکوم کردند.

بنابر این گزارش، مردم آگاه، بابصیرت و ولایت‌مدار تبریز در راهپیمایی امروز بر تداوم راه شهید سپهبد سلیمانی و انتقام جدی و سریع از تروریست های آمریکایی تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در تجمع مردم تبریز با بیان این‌که هر کسی خدا را یاد کند، در واقع با خداوند متعال همنشین خواهد شد، گفت: خون پاک شهید حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: شهادت این بزرگ مرد عاشورایی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است که هیچ‌گاه بی پاسخ نخواهد ماند.

 

کد خبر 875892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha