رویداد ملی فهما در شهرستان جلفا تبیین شد

نشست هماهنگی و آموزش رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور) در شهرستان جلفا برگزار شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری نشست هماهنگی و آموزش رویداد ملی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور) در شهرستان جلفا خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه آموزشی با هدف آشنایی رابطان و مدیران مسؤول کانون های مساجد با رویداد ملی فهما برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا با بیان این‌که طرح فهما در سال جاری برای نخستین بار با هدف ساماندهی، شناسایی و هدفمند کردن فعالیت های کانون های مساجد کشور در حال اجراست، خاطرنشان کرد: اطلاع دقیق از آمار، وضعیت و فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان این‌که ثبت هر فعالیت توسط کانون در پورتال بچه‌های مسجد دارای امتیازی ویژه است، گفت: قرار است؛ همزمان با شب ولادت حضرت زهرا(س) استان هایی که در مجموع شاخص ها از امتیاز کل بالاتر و در بررسی میدانی فعال بوده اند، معرفی و تجلیل شوند.

زارعی ادامه داد: با اجرای رویداد ملی فهما شاهد برکات ارزشمند در سطوح مختلف هستیم که آن شبکه‌سازی جامع و منسجم، شناسایی کانون های فعال، هدفمند شدن حمایت‌ها و تقویت ظرفیت های موجود در هر کانون است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جلفا گفت: در جریان نشست هماهنگی و آموزش طرح ملی فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور) که با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همراه بود، شیوه های ثبت اطلاعات مربوط به فعالیت های کانونی در پرتال بچه های مسجد آموزش داده شد.

کد خبر 877113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha