مردم سراسر آذربایجان‌شرقی سوگوار «سردار دل‌ها» هستند

به دنبال شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مجالس بزرگداشت و تجمعاتی امروز در مناطق مختلف آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، جمعی از نیروهای مسلح مستقر در تبریز امروز با حضور در حسینیه سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی یاد و خاطره سردار رشید اسلام؛ حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم با بیان این‌که سردار سلیمانی درس سربلندی،اتحاد و مقاومت را به همه ما داد، گفت: سردار آسمانی راه و مسیر خودش را برای مردم و سربازان وطن به جای گذاشت که برای همیشه مسیر اصلی جوانان این مرز و بود خواهد بود.

بنابر این گزارش، جمعی از دانشگاهیان تبریز و مراغه نیز امروز در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی تجمع کردند. شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ برآل سعود این جنایت را محکوم کردند.

جمعی از اصحاب رسانه استان آذربایجان‌شرقی نیز امروز در اقدامی ارزشمند با امضای بیانیه‌ای واحد؛ ضمن محکومیت جنایت تروریستی آمریکا؛ خواستار پاسخ کوبنده به این اقدام شرورانه ایالات متحده شدند.

همچنین امروز مجلس بزرگداشتی به همین مناسبت در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد. مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم با بیان این‌که شهادت سردار  سلیمانی مایه عزت، بیداری و عظمت دنیای اسلام است، اظهار داشت: این شهادت تحول جدیدی برای جبهه مقاومت است.

کد خبر 876682

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha