رشد ۲۹ درصدی صدقات مردم آذربایجان‌شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: مردم استان در ۹ ماه امسال ۲۹ درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته صدقه داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «یونس فاتح» امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مردم استان در این مدت حدود ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند، اظهار داشت: این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و اظهار کرد: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آنها هزینه می‌شود.

وی تاکید کرد: صدقات جمع آوری شده در هر منطقه به جهت این‌که وجوه شرعی و امانی بوده و در همان منطقه هزینه می‌شود و به‌هیچ‌عنوان به شهر دیگری انتقال داده نمی‌شود.

فاتح خاطر نشان کرد: صدقات مردمی در سرفصل‌هایی چون کمک به معیشت محرومین، تامین مسکن، جهیزیه، درمان، آموزش، تحصیل و برنامه های فرهنگی نیازمندان هزینه می شود.

وی گفت: مردم نیک اندیش آذربایجان شرقی می توانند صدقات خود را به صورت سریع و ایمن با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود نیز پرداخت کنند.

کد خبر 877473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha