برگزاری مسابقات آزاد رباتیک در تبریز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات آزاد رباتیک از ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در این استان و در شهر تبریز خبر داد.

«یعقوب نماینده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری مسابقات آزاد رباتیک از 23 تا 25 بهمن ماه سال جاری در این استان و در شهر تبریز خبر داد و گفت: کلاس‌های مختلف مهارتی در حاشیه برگزاری این مسابقات برای علاقمندان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: نظر به اهمیت ویژه مسابقات آزاد مهارت در تبادل اطلاعات و تجربیات حرفه ای و الگوسازی به جوانان و نیز تاثیر آن در افزایش سطح مهارت جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر و معرفی پتانسیل بالقوه به بخش صنعت، این اداره کل در نظر دارد با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ماتریس و سایر دستگاه‌های دولتی این دوره از مسابقات را در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 3 تبریز برگزار می کند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش مسابقات آزاد (لیگ ربات های انباردار و لیگ ربات های نمایشی) و مسابقات دانش آموزی (لیگ ربات های فوتبالیست و لیگ ربات های نمایشی) برگزار خواهد شد.

نماینده در خصوص نحوه ثبت نام در این مسابقات افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به وبسایت matrismaharat.ir با مطالعه قوانین و ضوابط مربوطه برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

کد خبر 874783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha