پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مرند برگزار می‌شود

پوستر فراخوان پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی مرند(آئینه) با حضور جمعی از مسؤولان و هنرمندان مرند رونمایی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند، پوستر فراخوان پانزدهیمن جشنواره هنرهای تجسمی مرند با عنوان آئینه رونمایی شد.

«محبوب حبیب‌وند» رئیس انجمن هنرهای تسجمی مرند در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: جشنواره در دو بخش آزاد با موضوع طبیعت از نگاه من و بخش حضوری رقابتی برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی آئینه افزود: این جشنواره با حضور هنرمندان و علاقه مندان به رشته نقاشی در سطح شهرستان طی ماه های بهمن و اسفند ماه سالجاری برگزار می شود و دبیرخانه این جشنواره از امروز کار خود را آغاز می کند.

همچنین «مهران فرجی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند در سخنانی با اشاره به فعالیت های ارزنده انجمن هنرهای تجسمی مرند، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره با توجه به اهدافی که دنبال می کند؛ از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی ادامه داد: از جمله ویژگی های جشنواره هنرهای تجسمی مرند، پرداخت به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است که با حضور هنرمندان به صورت اجرای کارگاهی و حضوری و با محوریت این موضوع برگزار خواهد شد. 

گفتنی است، عموم علاقه مندان و هنرمندان در رشته نقاشی در تمامی سنین می توانند آثار خود را تا یکم اسفند به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند تحویل دهند.

کد خبر 880409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha