شهادت سردار سلیمانی ماهیت تروریستی دولت آمریکا را ثابت کرد

سردار عباسقلی‌زاده گفت: شهادت سردار سلیمانی تنها بخشی از ماهیت شوم و تروریستی دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که نمی‌توان به هیچ‌وجه به آمریکا اعتماد کرد.

سردار «اصغر عباسقلی‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام پایگاه نظامی آمریکا در عراق اظهار داشت: اهمیت سیلی سپاه به آمریکا زمانی مشخص می شود، که بدانیم پس از جنگ جهانی دوم تاکنون هیچ‌ دولت یا ملتی جرأت حمله به واضع ایالات متحده آمریکا را نداشته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که عزت و اقتدار سپاه به برکت خون شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی حاصل شده است، افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری نیروهایی تربیت کردند که به تنهایی جلوی آمریکا و صهیونیست ایستادند؛ به طوریکه سردار سلیمانی در یک سخنرانی خود به صراحت اعلام کرد که آمریکا، شیطان بزرگ نیاز نیست که تو برای کشور ایران خط و نشان بکشی بلکه من یک تنه جوابگوی تو هستم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که اوباما در زمان ریاست جمهوری خود نیز دستور ترور سردار سلیمانی را داده بود، تصریح کرد: همه از علت، کیفیت و زمینه ایجاد تشکیل آمریکا و صهیونیسم آگاه هستیم، آمریکا به عبارتی همان چهره منحوس صهیونیست، اروپا و انگلیس است که سرخ‌پوست‌ها را قتل عام کرد.

وی با بیان این‌که آمریکا در تمامی جنگ‌های طول تاریخ اعم از ویتنام، جنگ جهانی اول و دوم جهانی، همچنین علیه ملت‌های مسلمان، بمباران هیروشیما، دوران دفاع مقدس و ... نقش داشته است، افزود: اعراب باید پیشقدم مبارزه با استکبار باشند، هر چند ایران اسلامی به واسطه رسالت دینی خود در این عرصه پیشگام است.

سردار عباسقلی‌زاده تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی تنها بخشی از ماهیت شوم و تروریستی دولت آمریکا را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که نمی‌توان به هیچ‌وجه به آمریکا اعتماد کرد.

وی تصریح کرد: پیامی که از شهادت سردار سلیمانی می‌گیریم؛ این است که شاید سال‌ها طول می‌کشید ماهیت آمریکا را شفاف اعلام کرد، اما شهادت سردار دل‌ها منجر شد تا به خوبی و شفافیت این ماهیت و چهره ننگ‌آلود آمریکا را به همه جهان نشان داد.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: مردم ایران با حضور میلیونی در تشییع پیکر سردار سلیمانی ثابت کردند که ولایتمدار، مدافع انقلاب و قدرشناس هستند؛ به حق عموم شیعیان و مسلمانان مدیون سردار سلیمانی هستند.

کد خبر 880459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha