مهلت ثبت نام در رویداد ملی فهما تا ۴ بهمن ماه سال جاری تمدید شد

ابدالی تکلو گفت:رویداد ملی فهما(پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) تا ۴ بهمن ماه سال جاری تمدید شد لذا لازم است که رابطان فهما این موضوع را به اطلاع کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برسانند.

«محمد ابدالی تکلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: بر اساس جدول زمان بندی از پیش تعیین شده که منطبق با مصوبات شورای سیاست گذاری رویداد ملی فهما است، ۲۵ دی سال جاری آخرین مهلت برای ثبت و بارگذاری اطلاعات کانون ها در سامانه بچه های مسجد بود که با توجه به استقبال اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برای ثبت نام در سامانه بچه های مسجد جهت انتخاب رویداد ملی فهما( فرهنگ وهنر مساجد ایران) مهلت ثبت نام تا ۴ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی گفت:لازم است که رابطان فهما این موضوع را به اطلاع کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برسانند تا آنها هم بتوانند در بازه زمانی باقیمانده اقدام به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما به عنوان فرصتی درخشان برای عرصه توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: مدیران و اعضای محترم کانون های فرهنگی هنری مساجد باید این مسئله را مورد توجه داشته باشند که اولین رویداد ملی فهما در حال برگزاری است اما پس از اتمام مهلت هم می توانند نسبت به بارگذاری اطلاعات، تولیدات و گزارشات اقدام کنند.

 

ابدالی تکلو با تاکید بر اینکه نظام فهما به رشد کانون های فرهنگی هنری کمک می کند، ادامه داد:ما با بارگذاری اعضا، فعالیت ها، حضور، مراجعه و بهره مندی مدیران کانون ها در سامانه بچه های مسجد، شناختن سامانه فهما، بارگذاری فعالیت های خود در سامانه و کسب اطلاعات از خدمات فهما در کانون مساجد آن را تبیین می کنیم.

کد خبر 880927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha