کسب بیش از ۱۳ هزار امتیاز در رویداد ملی فهما توسط کانون غدیر یزد

منشی زاده با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما گفت: با توجه به ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد، کانون غدیر یزد توانسته بیش از ۱۳ هزار امتیاز کسب کند.

محسن منشی زاده، مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های مهم و اثرگذار کشوری در زمینه فعالیت های مساجد است که خوشبختانه توانسته 25 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور را درگیر کند.

وی افزود: این طرح دارای مزایای فراوانی است به نحوی که کانون های مناطق محروم نیز می توانند فعالیت های خود را ثبت کرده و به صورت کشوری مطرح شوند.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد بیان کرد: ما نیز همچون کانون های دیگر در کشور سعی کرده ایم فعالیت های خود را در این سامانه ثبت کنیم و به منظور رقابت با کانون های دیگر در کشور در این زمینه فعالیت داشته باشیم.

منشی زاده خاطرنشان کرد: فعالیت های کانون غدیر یزد محدود به مناسبت های مذهبی و ملی نبوده است بلکه سعی کرده ایم در کانون به صورت مسجدمحوری فعالیت کنیم به نحوی که فعالیت های محله در مسجد صورت گیرد و مردم نیز حضوری پررنگ در این مسجد داشته باشند.

 

وی افزود: برگزاری طرح سلامت در مسجد، مسابقات فوتسال بچه های مسجدی، همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کلاس های تقویتی از جمله فعالیت های کانون است که توانسته افراد مختلف در محله را جذب مسجد کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد گفت: مسجد بلوری زاده به عنوان یکی از مساجد شناخته شده در محله است که مردم محله نیز به خوبی توانسته اند با مسجد ارتباط برقرار کنند و امیدواریم بتوانیم با فعالیت های فرهنگی و هنری جذب داشته باشیم.

 

منشی زاده بیان کرد: تاکنون در سامانه بچه های مسجد از کانون غدیر یزد تعداد 567 نفر عضو شده اند و امیدواریم بتوانیم با اعضای خود برنامه های متنوعی را دنبال کنیم.

 

کد خبر 881001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha