کتاب «هفته قرآن و عترت» استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ می شود

پیرسبزی ضمن تاکید بر اینکه باید برنامه ریزی های لازم در زمینه اجرای مطلوب جشنواره قرآن و عترت انجام شود، گفت: فعالیت های انجام گرفته و مستند جشنواره تحت عنوان کتاب «هفته قرآن و عترت» استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (25 دی) در نشست شورای اداری که با حضور روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و جمعی از هم وطنان در حوادث اخیر، اظهار داشت: هفته قرآن و عترت به صورت گسترده در شهرستان مختلف استان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در بخش های مختلف فرهنگی و هنری برگزار می شود، گفت: برگزاری این جشنواره برای ما مهم بوده و باید اهتمام ویژه ای در زمینه برگزاری مطلوب آن داشته باشیم.

 

وی ماهیت جشنواره را نسبت به شیوه برگزاری آن مهم دانست و اضافه کرد: مدیر هر شهرستان باید از ظرفیت های شهرستانی و نهادهای عضو شورای فرهنگ عمومی جهت برگزاری باشکوه این جشنواره تلاش کند.

 

پیرسبزی با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت اسفند ماه امسال برگزار می شود، ادامه داد: موضوع جشنواره مهم بوده و تقریبا یک هفته در مساجد به صورت تقریبی هر روز یک مسجد برنامه خواهد داشت.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این جشنواره در زمینه های نشست های تخصصی «بیانیه گام دوم انقلاب»، هنرهای تجسمی فجر، نمایش نامه نویسی، داستان نویسی، قرآن، تواشیح، سرود و ... برگزار می شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید از هم اکنون برنامه ریزی های لازم در زمینه اجرای مطلوب جشنواره انجام شود، خاطرنشان کرد: فعالیت های انجام گرفته و مستند جشنواره تحت عنوان کتاب «هفته قرآن و عترت» استان کهگیلویه و بویراحمد چاپ خواهد شد.

 

پیرسبزی با اشاره به اینکه استاندار استان نیز حمایت های لازم را از این جشنواره خواهند داشت، گفت: کیفیت برگزاری جشنواره و پرداختن به بحث محتوا بسیار مهم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در زمینه بخش نمایشی باید به دنبال کیفیت در اجراها باشیم، ابراز داشت: اداره هایی در شهرستان ها موفق هستند که آیتم های نظارت، حمایت و هدایت را درنظر بگیرند.

 

وی ضمن تاکید بر تعامل با فرماندار و امام جمعه هر شهرستان، گفت: باید گروه های تواشیح در شهرستان ها شناسایی و معرفی شوند.

کد خبر 881445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha