اقدام قاطع موشکی و سخت سپاه پاسداران قدرت تو خالی آمریکا را آشکار کرد

حجت الاسلام حسینی نوری با اشاره به عصبانیت دشمنان از تشییع ده ها میلیونی سردار سلیمانی گفت: اقدام قاطع موشکی و سخت سپاه پاسداران قدرت تو خالی آمریکا را آشکار کرد و این انتقام بسیار سختی برای آنها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری»  امروز (جمعه ۲۷ دی) در خطبه های نماز جمعه این هفته اندیمشک، با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: انتظار می رود تمامی مردم در سراسر کشور همانطور که در حوادث گذشته در کنار سیل زدگان و آسیب دیدگان بودند، این بار هم کنار یکدیگر باشند.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: نیاز است کمک ها و امدادهای لازم از طریق هلال احمر به دست سیل زدگان سیستان و بلوچستان برسد و همچنین گروه های جهادی به این استان اعزام شوند.

 

وی هوای پاک را یکی از حقوق انسان ها، بشر و همه موجودات دانست و اضافه کرد: همه موظف هستند در حد توان خود به محیط زیست و هوای پاک کمک کنند.

 

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد: کسانی که توسط هیئت نظارت یا شورای نگهبان رد صلاحیت شده و صلاحیت آنها احراز نشده می توانند از طریق قانونی اعتراض خود را دنبال کنند و قانون نیز راه های پیگیری و اعتراض را مشخص کرده است.

 

وی با تاکید بر تمکین بر دستورات شورای نگهبان عنوان کرد: نباید کسی که چارچوب نظام اسلامی را قبول ندارد، معتقد نیست، وارد مهمترین نهاد کشور و نهاد قانونگذاری شود و این در سراسر دنیا به همین شکل است.

 

امام جمعه اندیمشک ضمن تاثر و تاسف از سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز کرد: تاخیر در اعلام خبر و علت سقوط هواپیما موجب ناراحتی مردم شد ولی باید توجه کرد که در آن زمان کشور در شرایط جنگی قرار داشت و بعد از این حادثه مسئولان باید تحلیل، بررسی می کردند که جریان چه بوده و تا متوجه شوند خطای انسانی رخ داده، طول کشید.

 

وی یادآور شد: تشییع ده ها میلیونی سردار سلیمانی دشمنان را عصبانی کرده بود و اقدام قاطع موشکی و سخت سپاه پاسداران، قدرت تو خالی آمریکا را آشکار کرد و این انتقام بسیار سختی برای آنها بود.

 

حجت الاسلام حسینی نوری خاطر نشان کرد: باید مراقب موج سواری این شکست خوردگان باشیم و آنها هم با اهانت به تصویر و تمثال سردار سلیمانی در تلاش هستند تا عامل اصلی این سانحه را به سپاه نسبت دهند.

 

کد خبر 881895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha