سردار شهید قاسم سلیمانی چشم‌های غبار گرفته را باز کرد

حجت‌الاسلام هاشمی نژادبیان کرد: با حضور قریب به ۳۰ میلیون نفر در تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی، دشمنان در برابر عظمت ملت ایران احساس خضوع کردند و به روی خود نمی‌آورند زیرا چاره‌ای ندارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام سید علی هاشمی نژاد» (27 دی)  در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: امام خمینی (ره) فرمودند وصیت من به ملت شریف ایران این است که در تمام انتخابات‌ها شرکت کنند و در صحنه باشند و افرادی را از روی ضوابط معتبر انتخاب کنند و تخریب و توهین به فقهای شورای محترم نگهبان حرام است.

 

امام جمعه عسلویه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند شهادت این شهید، زنده بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید، عده‌ای می‌خواستند وانمود کنند که انقلاب از بین رفته است و سعی دارند این اتفاق بیفتد.

 

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد با تاکید بر اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی چشم‌های غبار گرفته را باز کرد ادامه داد: با حضور قریب به  ۳۰ میلیون نفر در تشییع پیکر این شهید بزرگوار، دشمنان در برابر عظمت ملت ایران احساس خضوع کردند و به روی خود نمی‌آورند زیرا چاره‌ای ندارند.

 

خطیب جمعه شهرستان عسلویه در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی  و به شهادت رسیدن تعدادی از هموطنان بیان کرد: در کوه‌های یاسوج هواپیما سقوط کرد تعدادی نخبه، دکتر، مهندس و پرستار جان خود را از دست دادند ولی کسی عذرخواهی نکرد، هواپیمای ارتشی که بار گوشت داشت سقوط کرد تعدادی از نخبگان ارتش از بین رفتند کسی عذرخواهی نکرد و کسی محاکمه نشد و کسی مطالبه نکرد.

 

هاشمی‌نژاد با اشاره به جان باختن ۷۰ نفر در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و با بیان اینکه در راستای این موضوع کسی تسلیت نگفت حتی بعضی تمسخر هم کردند که چرا رفتند تصریح کرد: زمانی که هواپیمای اوکراینی سقوط کرد سپاه پاسداران بروز خطای انسانی در این حادثه را اعلام کرد و مسئولیت این موضوع را پذیرفت و عذرخواهی کرد و گفتند گردن ما از مو باریک‌تر است و آرزوی مرگ برای خود کردند عده‌ای شروع کردند خونخواه شدند.

 

امام جمعه عسلویه با تاکید بر اینکه بعضی مرض دارند، مرض سیاسی دارند و به سپاه حمله می‌کنند ادامه داد: نقش آفرینی سپاه در عرصه‌های مختلف نباید فراموش شود، سپاه در تمام عرصه‌ها جان برکف بوده و نشان دادند که فدایی اسلام و ملت هستند.

 

وی افزود: بعضی بی‌غیرت و بی‌احساس هستند، در سیل اخیر غیر از سپاه و ارتش و نیروهای مردمی بقیه کجا هستند؟ سرداران عزیزی چون حاجی‌زاده چهل سال از آسمان و زمین و دریا برای این مملکت امنیت آورده‌اند.

 

حجت‌الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به شرکت سفیر انگلیس در تجمع غیر قانونی اظهار داشت: دولت سریعا باید در مقابل حرکت ننگین سفیر انگلیس برخورد کند.

 

امام جمعه عسلویه با اشاره به مهم شمردن شورای نگهبان برای حفظ اسلام، نظام و ارزش‌های اسلامی و با بیان اینکه خط و خطوط برای شورای نگهبان مهم نیست ادامه داد: سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به اظهارات رئیس جمهور گفتند رئیس جمهور پیش‌دستی کردند باید سعه صدر بیشتری داشته باشند این حرف رئیس جمهور خوب نبود اگر کسی صلاحیتش رد شده حتماً فساد داشتند و پرونده داشتند.

 

وی با تاکید بر اینکه هر دستگاهی که مربوط به حاکمیت و ولایت هست را زیر سوال می‌برند تصریح کرد: خودشان دعوت به آرامش و امید می‌کنند اما برخی سخنانش امید را از بین می‌برد، حضرت امام فرمودند تضعیف شورای نگهبان حرام است.

 

امام جمعه عسلویه در پایان سخنان خود خواستار کمک مردم به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان شد و از نهادها و مردم که کمک کردند تشکر کرد.

 

کد خبر 881904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha