مشارکت دستگاه های فرهنگی و مذهبی بستر تقویت فرهنگ دینی است

حجت الاسلام طباطبایی تقویت فرهنگ دینی را مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و گفت: هم اندیشی و مشارکت دستگاه های فرهنگی و دینی جهت تحقق این مهم ضروری است.

حجت الاسلام « سید محمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان خاطرنشان کرد: در سایه بصیرت افزایی، اگاهی بخشی و نهادینه سازی فرهنگی دشمنان توطئه های دشمنان خنثی هواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تحقق این مهم نیازمند مشارکت و هم افزایی دستگاه ها و نهاد های دینی و فرهنگی است،افزود: تقویت هم افزایی در بین دستگاه ها و نهاد های فرهنگی می تواند بستر نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه باشد.

 

حجت الاسلام طباطیایی بیان کرد: در این راستا امروز(30 دی) تفاهم نامه همکاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان لرستان منعقد شده است.

 

وی ادامه داد: در راستای گسترش آموزه‌های دینی، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف و اجرای امینانه نیات واقفان و تقویت مناسک عبادی و مذهبی در مناطق محروم و با اولویت روستاها این تفاهم نامه منعقد شده است.

 

حجت الاسلام طباطبایی اظهار کرد: طی این تفاهم نامه از طرف سازمان تبلیغات اسلامی به پنج بقعه متبرکه لرستان که در نقاط محروم واقع شده‌اند، روحانی مبلغ اعزام خواهد شد.

 

وی افزود: این مبلغان در امامزادگان محمد(ع) کوهدشت، ابراهیم(ع) دلفان، سه تن(ع) روستای فرسش، سه فرزندان روستای پیر امام و سلطان سیاهپوش مستقر خواهند شد.

کد خبر 883127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha