۲۹ درصد بودجه محقق شده سهم شورا از محل ماده ۱۷ به ورزش تخصیص داده‌شده است

شاکر اظهار داشت: تاکنون نزدیک به ۳۰ درصد از اعتبار محقق شده شورای اسلامی شهر اردکان از محل ماده ۱۷ قانون شهرداری‌ها به حوزه ورزش اختصاص داده‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «محمدجواد شاکر» در نشست شورای اسلامی شهر اردکان که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد بابیان اینکه کمک و حمایت صنایع معطوف به تعداد اندکی از هیئت‌های ورزشی شده است، عنوان کرد: متأسفانه سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش تنها محدود به چند رشته ورزشی خاص شده است که عدم توازن حمایت از رشته‌های ورزشی موجب ناراحتی و نگرانی دیگر رشته‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه ما مخالف تعالی ورزش‌های توسعه‌یافته فعلی نیستیم اما این عدم توازن با وجود صنایع بزرگ فولادی موجب شده تا دیگر هیئت‌های ورزشی دچار آسیب شوند و نتوانند آن طور که باید در رقابت‌های ملی شرکت کنند، اذعان کرد: اردکان پتانسیل‌های ورزشی خوبی در جهت حضور در تیم ملی در کلیه شاخه‌ها و رشته‌های ورزشی دارد و اعضای شورای شهر اردکان کماکان حامی ورزش هستند و در حد امکان به این حوزه کمک خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان ادامه داد: خوشبختانه تاکنون نزدیک به 30 درصد از اعتبار محقق شده شورا از محل ماده 17 قانون شهرداری‌ها به حوزه ورزش ازجمله ورزش همگانی، هیئت فوتبال، هیئت اسکیت و ورزش بوچیا (نوعی از ورزش ویژه معلولین جسمی و حرکتی) اختصاص داده‌شده است که امیدواریم صنایع نیز، توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

وی در پایان گفت: شهرداری؛ عملیات اجرایی و احداث زمین چمن مصنوعی را در اولویت کاری خود قرار داده است و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر نیز آمادگی دارند تا نسبت به ارتقای فرهنگی غنی ورزش در شهر اردکان کمک کنند.

کد خبر 885335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha