برگزار ی مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی / آیت الله فاضل شخصیتی تمام عیاربود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) از برگزاری مراسم بزرگداشت سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله فاضل لنکرانی خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جواد نورموسوی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم گفت: مراجع تقلید پس از ائمه معصوم(ع) و در زمان غیبت امام عصر(عج)، مرجعیت دینی را به عهده گرفتند و رسالت حفاظت از دین را به عهده دارند.

 

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) ادامه داد: تا زمانی که مرجعیت زنده است دین اسلام نیز پا برجا است زیرا مردم با اتصال به مرجعیت، دین و ایمان خودشان را بیمه خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد نورموسوی تصریح کرد: مراجع در راه حفظ اسلام جانفشانی کردند و نمونه بارز آنان آیت الله فاضل لنکرانی است که خود را وقف اسلام کردند و در راه پاسداری از دین سلامتی خود را گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه آیت الله العظمی فاضل لنکرانی خود را وقف اسلام کرده و نه فقط شیعه، ادامه داد: ایشان جدا از شخصیت علمی عامل به عمل بودند .

 

حجت الاسلام و المسلمین نورموسوی تصریح کرد: پشتوانه علمی و اخلاقی آیت الله فاضل لنکرانی ضمانتی برای انقلاب اسلامی بودند آیت الله فاضل شخصیتی تمام عیار بودند.

 

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: مراسم بزرگداشت آیت الله فاضل لنکرانی امشب(پنجشنبه 10بهمن) با حضور مراجع تقلید و علما و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نورموسوی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) واقع در میدان معلم برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 887181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha