تجهیز کتابخانه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام دهه فجر

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از تجهیز کتابخانه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «وحید حسین‌زاده» گفت: اهدای کتاب به ارزش پنحاه میلیون تومان به کتابخانه‌های روستایی استان و تجهیز این کتابخانه‌ها با تازه‌های نشر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کتاب پیش بینی شده است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: با تجهیز این کتابخانه ها که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، محسوب می شود، کمک شایانی به اعتلا و توسعه فرهنگ مطالعه در استان شده و به خصوص نوجوانان و جوانان این مناطق، اوقات خود را در این کتابخانه ها به طور مفید، سپری می‌کنند.

حسین‌زاده، یکی از مسائل مورد توجه این اداره کل را پیشبرد اهداف و امور فرهنگی در اجتماعات روستایی عنوان کرد و گفت: توسعه‌ی فضاهای کتابخانه‌‌ای و در دسترس قرار دادن تازه‌های نشر و اتفاقات حوزه‌ی کتاب برای علاقمندان در نقاط روستایی، ‌زمینه تعالی فرهنگ و گسترش و تعمیق مطالعه را فراهم می‌آورد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل افزود: همچنین علاوه بر این طرح، در طول ایام دهه‌ی فجر،‌دهها برنامه‌ی فرهنگی،‌هنری و ادبی توسط اداره کل و ادارات تابعه‌ی شهرستانی اجرا می‌شود.

کد خبر 889059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha