حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخی به تهدیدات دشمنان انقلاب است

فرهنگی گفت: یکی از راهکارهای پاسخ به تهدیدات دشمنان حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ایام دهه فجر گفت: با توجه به تاکیداتی که اخیرا مقام معظم رهبری داشته اند و تهدیدهایی که متوجه کشور است، یکی از راهکارهای پاسخ به این تهدیدات و اجابت دعوت رهبری حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.

 

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: به هر حال در سال 98 اتفاقاتی در کشور رخ داد که لزوم همبستگی ملی و وحدت و انسجام در جامعه را بیشتر می طلبد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشن و خوبی به دشمنان انقلاب و نظام است تا بدانند مردم ایران همواره پشتیبان نظام و انقلاب شان هستند.

 

وی ادامه داد: آمریکا به طور اساسی به دنبال حذف مردم از صحنه است. در واقع آمریکا می خواهد مردم ما در هیچ صحنه ای و یا میدانی حضور نداشته باشند و با این روش می خواهند ضربه ای به مشروعیت نظام وارد کنند اما ما باید مراقب باشیم و اجازه چنین کاری را به آمریکا ندهیم.

 

فرهنگی با تاکید بر حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گفت: امیدواریم مدیریت ها در کشور به سمتی برود که مشکلات مردم در تمام حوزه ها حل شود چرا که مردم سرمایه نظام و انقلاب هستند و ما باید آنها را برای طی مسیر درست انقلاب همواره داشته باشیم.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا مردم شرایط فعلی کشور را به خوبی درک می کنند و می دانند که در شرایط فعلی باید هوای انقلاب و نظام را داشته باشند و با حضور به موقع در صحنه پاسخ تهدیدات آمریکا و ایادی استکبار را بدهند. 

 

فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا یوم الله 22 بهمن امسال با حضور پرشور مردم به روزی ماندگار در تاریخ انقلاب و نظام تبدیل خواهد شد./

 

 

 

کد خبر 888275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha