محور پیاده روی ودوچرخه سواری بلوار ولی عصر(عج) در دستور کار قرار گرفت

فرهمند گفت: محور پیاده روی و دوچرخه سواری بلوار حضرت ولی عصر(عج) با هدف بالا بردن کیفیت فضاهای شهری در دستور کار قرار گرفته است.

مجتبی فرهمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به محورهای پیاده روی و دوچرخه سواری بیان کرد: این طرح می‌تواند کمبود فضای شاد شهری را در این منطقه جبران کند که طول تقریبی این محور حدود 800متر است.

 

وی افزود: منطقه امامشهر با توجه به این که از لحاظ جمعیت، تراکم نسبتا بالایی دارد از لحاظ فضاهای شهری برای گذران اوقات فراغت با کمبود نسبی روبه رو است.

 

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد گفت: پس از انجام برخی از بررسی‌های لازم و برگزاری جلسات متعدد در جهت ارائه دادن طرح اولیه این محور در نهایت طرح مربوطه در جلسه کمیسیون بررسی و تصویب طرح‌های عمران شهری مصوب شد.

 

مجتبی فرهمند خاطر نشان کرد: بهره گیری از فضای سبز موجودو توجه به نیازهای گروه‌های ویژه شهروندان مانند کودکان، سالمندان و معلولان و مسیر دوچرخه سواری و تردد ایمن از دیگر ویژگی‌های این طرح است که در دستور کار قرار گرفته است.

 

فی در پایان افزود: پس از تجربه‌های موفقیت آمیز بوستان باغ ملی و احیای گذر فرهنگ و هنر مازاری ها و با بررسی پتانسیل این محور و عرض مناسب رفوژ میانی برای تزریق فعالیت‌های تفریحی محور سواری بلوار ولی عصر(عج) اجرایی میشود.

کد خبر 889295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha