مسابقه خلاصه نویسی کتاب برگزار می‌شود

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: مسابقه خلاصه نویسی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

«علی حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه خلاصه نویسی کتاب با موضوع انقلاب اسلامی همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: این مسابقه در سه بخش با محوریت انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و بیداری اسلامی و ادبیات داستانی کشوری و استانی است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان برای مشارکت در این مسابقه می توانند آثار خود را 30 بهمن ماه از طریق پست الکترونیکی KETABARDABIL@GMAIL.COM ارسال کنند.

 

حسن زاده افزود: آثار باید در قالب 5 الی 15 صفحه در محیط نرم افزار ورد باشد و مشخصات نویسنده همراه با کد ملی، تاریخ تولد، تلفن همراه و تلفن ثابت در اثر ثبت شود.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ادامه داد: به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزنده و نفیس اهدا خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری انقلاب اسلامی و انتشارات خط 8 نیز این نهاد را در برگزاری این مسابقه همراهی می کنند.

 

حسن زاده بیان کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اعلام داشت: ایام الله دهه فجر بهترین زمان برای ترویج مفاهیم انقلاب به نسل جوان و آینده سازان این انقلاب است.

کد خبر 890075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha