دیدار چهره به چهره مسئولان جهرم با مردم در مصلی جمعه  برگزار شد

شفیعیان گفت: در هفتمین روز از گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مدیران شهرستان جهرم با حضور در مصلی جمعه از نزدیک با مردم دیدار و مشکلات شان را بررسی کردند.

«مهدی شفیعیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در هفتمین روز از چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی که با عنوان «قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)» نامگذاری شده برنامه های متعددی در شهرستان جهرم به اجرا در آمد.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم در مصلی جمعه این شهر، افزود: اعضای شورای اداری شهرستان جهرم امروز با حضور در نمازجمعه و پیش از  برگزاری خطبه ها در دیدار صمیمانه با مردم به بررسی مشکلات آنها پرداختند.

 

وی با اشاره به حضور کارکنان و پرسنل ادارات در نمازجمعه امروز جهرم، بیان کرد: ایستگاه سلامت و تست فشار خون به همت دانشگاه علوم پزشکی جهرم همزمان با برگزاری نمازجمعه در این شهرستان برپا شد.

 

شفیعیان به برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی ویژه دهه فجر انقلاب در محله حیدرآباد اشاره کرد و گفت: این برنامه از گلزار شهدا تا سالن ورزشی حیدرآباد انجام و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان در پیاده روی جوایزی اهدا شد.

 

 

کد خبر 890972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha