حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان وظیفه انقلابی و دینی ما است

آیت الله ناصری با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به عنوان وظیفه انقلابی و دینی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « آیت الله محمدرضا ناصری یزدی» امروز در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: این دهه به عنوان بزرگداشت انقلاب اسلامی  و نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

امام جمعه یزد بیان کرد: راهپیمایی یوم الله بهمن در این دهه به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهایی است که مردم ما با حضور خود، مشتی بر دهان استکبار می کوبند.

وی افزود: امروز اگرچه دشمنان در تلاش هستند با ایجاد ناامیدی در بین مردم روز به روز این مردم را از انقلاب دور کنند اما راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان خواهد داد که این مردم همیشه در صحنه هستند و در مقابل دشمنان می ایستند.

آیت الله ناصری یزدی گفت: 22 بهمن روز یک تحول بزرگ و  روز عنایت خدای متعال است و این روز همانند بعثت پیامبر است که  دوباره قرآن زنده شده باشد و دوباره اسلام سیطره پیداکرده باشد و احکام اسلامی در جامعه پیاده شده باشد.

امام جمعه یزد گفت: حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به خاطر تحولات منطقه و هجمه اقتصادی و روانی دشمنان علیه ملت ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید با احساس وظیفه دینی و انقلابی در راهپیمایی شرکت کنند.

وی بیان کرد: دوری از فسادهای دنیا و زرق‌وبرق‌های فریبنده دنیا، ظلم  و ستمگری مهمترین مبانی بود که امام بر این اساس انقلاب کرد و امروز نیز اگر در مقابل دشمنان ایستاده ایم با همین رویکرد است.

آیت الله ناصری یزدی بیان کرد:  امروز ما به نقطه اوج خود رسیده ایم و در مقابل استکبار جهانی ایستاده ایم که حمله به پایگاه آمریکایی اوج اقتدار نظام ما بود و همه دنیا مشاهده کرد که آمریکا نتوانست حمله نظامی ما را پاسخ دهد چون حساب می‌برد.

وی در پایان با اشاره به انتخابات گفت: نمایندگان دنبال منافع شخصی نباشند و به دنبال حزب و جناح خاصی نباشد. انتخاب اصلح یعنی کسی که تمام‌قد از حقوق مردم دفاع کند و خودفروخته نباشند.

 

کد خبر 891049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha