رونق و پویایی مساجد به معنای بیمه شدن نظام اسلامی است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به جایگاه مساجد گفت: رونق و پویایی مساجد به معنای بیمه شدن نظام اسلامی و توفیق در راه رسیدن به اهداف آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مظفر سالاری» روز گذشته در نشست با امام جمعه یزد گفت: من همواره بر این باور بوده ام که هر حرکت اصیل و پاینده ای باید از حوزه های علمیه و مساجد آغاز شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: مساجد خاستگاه و پایگاه اسلام و انقلاب و مهمترین تشکل مردم نهاد دینی هستند.

وی بیان کرد: رونق و پویایی مساجد به معنای بیمه شدن نظام اسلامی و توفیق در راه رسیدن به اهداف آن است.

حجت الاسلام سالاری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در صدد هستند تا با فراهم آوردن زمینه اجرای انواع برنامه ها ی فرهنگی و هنری در مساجد، ، اقشار جامعه را به مسجد جذب کنند و به ویژه مسجد و مجیط پیرامون آن را به محیطی جذاب و پرنشاط برای کودکان، نوجوانان و جوانان تبدیل کنند.

وی افزود: ما از اجرای هر برنامه شاد و سالم و جذاب و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان تبدیل کنند استقبال می کنیم.

حجت الاسلام سالاری گفت: خوشبختانه استان یزد در ثبت فعالیت ها و برنامه هایی که کانون های مساجد در یک سال گذشته انجام داده اند، در سامانه فهما موفق عمل کردند و در میان استان های کشور جایگاه خوبی دارد.

وی افزود: هدف ما این است که کانون های موفق و الگوی خود را به خوبی معرفی کنیم تا زمینه ای برای آشنایی و رقابت دیگر کانون ها و ارتقای آنها فراهم شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: هدف دیگر ما این است که به کانون های تخصصی استان بیافزاییم و در جهت تخصصی شدن کارها بپردازیم.

کد خبر 889961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha