بازدید سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از نمایشگاه دستاوردهای کانون حضرت زینب(س) یزد

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مدیر کل راه آهن استان یزد از نمایشگاه دستاوردهای کانون حضرت زینب(س) یزد بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، همزمان با ایام الله دهه فجر، نمایشگاه دستاوردهای کانون مساجد حضرت زیبن (س) یزد در محل این کانون برگزار شد که حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مصطفی داودی، مدیر کل راه آهن استان یزد  از این نمایشگاه بازدید کردند.

کرمانی نژاد، مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) یزد در این بازدید گفت: این کانون سعی کرده است تا فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در قالب کلاس های آموزشی برای بانوان و دختران برگزار کند و خوشبختانه شاهد استقبال خوبی در این زمینه بوده ایم.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردهای اعضای کانون است تا بتوانیم فعالیت های خود را به مخاطبین خود معرفی کرده و جذب حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور اساتید فنی و حرفه ای و برگزاری کلاس های مقدماتی و حرفه ای به عنوان بخشی از فعالیت های ما است که امیدواریم بتوانیم گسترش دهیم.

حجت الاسلام مظفر سالاری، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این بازدید گفت: با توجه به بیانیه ماموریت کانون های مساجد، کانون حضرت زینب(س) توانسته به خوبی در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری بدرخشد و جذب را داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این کانون نیز در طرح ملی فهما ثبت نام کرده و فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده که امیدواریم بیش از گذشته فعال شود.

کد خبر 892550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha