حضور پرشور اعضای کانون های مساجد یزد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن ماه گفت: اعضای کانون های مساجد یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضوری پرشور دارند.

حجت الاسلام مظفر سالاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز به عنوان یوم الله 22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی است که این انقلاب را به صورت جهانی مطرح کرده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه رنگ و بوی خاصی دارد زیرا با چهلمین روز شهادت سردار دلها همراه شده است که این اتفاق پایه های نظام اسلامی را محکم تر از گذشته کرده است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: مردم ما با حضور خود بار دیگر مشتی محکم بر دهان استکبار می کوبند و بیان می کنند که نظام و انقلاب خود را دوست دارند و پای آرمان های امام (ره) و انقلاب ایستاده اند و با ولایتمداری خود در مقابل دشمنان می ایستند.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز همگام با مردم سراسر کشور در این راهپیمایی عظیم شرکت می کنند و همانند گذشته حضوری با شکوه در صحنه خواهند داشت.

وی بیان کرد: اجرای گروه های سرود بچه های مسجد در راهپیمایی، برپایی غرفه های فرهنگی و هنری در مسیر راهپیمایی، توزیع بروشور و تراکت از جمله اقدامات کانون ها در این مراسم عظیم است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: اعضای کانون های مساجد شهر یزد نیز در ابتدا در میدان آزادی یزد تجمع کردند و همراه با مردم در این راهپیمایی شرکت می کنند.

کد خبر 892892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha