حضور در انتخابات با رأی آگاهانه تکمیل می شود

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دو رکن مهم این رویداد سیاسی است، گفت: حضور در انتخابات با رأی آگاهانه تکمیل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» امروز با حضور در مسجد رادمردان تبریز رأی خود در پانزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست، خاطرنشان کرد: رای‌ اولی‌ها حتما بیایند و در سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند تا مجلس قوی و قدرتمند داشته باشیم. 

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی و صهیونسیم بین‌الملل تلاش دارد حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نشان دهند، افزود: دشمنان و  شبکه‌های معاند به بهانه ویروس کرونا تبلیغات راه انداختند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند، مشخص است که دشمنان عصبی هستند. 

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی را عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کسانی را انتخاب و راهی بهارستان کنند که پایبند به آرمان‌های امام خمینی(ره) و دارای روحیه ایستادگی و مقاومت باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که حضور پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح دو رکن مهم این رویداد سیاسی است، خاطرنشان کرد: حقیقت مسلم آن است که حضور در انتخابات با رأی آگاهانه تکمیل می شود.

کد خبر 896858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha