انتخابات در سرنوشت‌ کشور تاثیرگذار است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: کسی نباید چنین تصور کند که رای او ارزشی نخواهد داشت، یقین داشته باشید که رأی در سرنوشت‌ کشور تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» ظهر امروز در دیدار طلاب شهرهای مرند و جلفا با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه اظهار داشت: حضور در انتخابات وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی همگان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مشارکت در انتخابات نشانه بلوغ فکری است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص کنونی کشور و تبلیغات منفی دشمنان برای تحریم انتخابات، مشارکت حداکثری مردم اهمیتی دوچندان دارد.

وی با بیان این‌که شرکت در انتخابات تبدیل به یک وظیفه شرعی، عقلی و اجتماعی شده است که باید به آن عمل کرد، افزود: مشارکت مردم پای صندوق های رای علاوه بر تاثیرگذاری در ابعاد داخلی و خارجی، ضامن امنیت و اقتدار نظام است.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که حضور گسترده در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان است، گفت: تک‌تک آرای ملت نشانه ‌آگاهی بالای سیاسی و اجتماعی آن ها است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: کسی نباید چنین تصور کند که رای او ارزشی نخواهد داشت، یقین داشته باشید که رأی در سرنوشت‌ کشور تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: ‌با توجه به وجود برخی مشکلات معیشتی در جامعه، دشمنان از وضعیت موجود سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی مردم را به بی میلی در انتخابات تشویق می‌کنند.

امام جمعه تبریز شرکت در انتخابات را ضامن امنیت و اقتدار کشور دانست و افزود: تجربه ثابت کرده هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته‌اند، دشمن عقب‌نشینی کرده است.

کد خبر 896440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha