ممنوعیت نصب چادر در پارک‌های شهر دیر/ ادامه روند ضدعفونی شهر در راستای جلوگیری از شیوع کرونا

ابراهیمی با اشاره به ادامه روند ضدعفونی شهر دیر اظهار داشت: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

«علی ابراهیمی» روز پنجشنبه (15 اسفند) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، با اشاره به انجام عملیات ضدعفونی اماکن عمومی بندر دیر توسط آتشنشانان اظهار داشت:  در این عملیات تمام پاساژها،پارک‌ها، خیابان‌های پرتردد شهر ضدعفونی گردید و این روند از سوی آتش نشانان و تیم های عملیاتی با در اختیار داشتن تجهیزات مناسب تا فراهم شدن شرایط مناسب همچنان ادامه دارد.

 

شهردار بندر دیر با تاکید بر لزوم تلاش همگانی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با این بیماری تصریح کرد: در این عملیات فرماندهی قرارگاه شفا که شبکه بهداشت و درمان است و گروه‌های جهادی، موکب بیت الزهرا، هلال احمر و بسیج نیز به کمک شهرداری آمده و مقرر شده اقدام مهم ضدعفونی کردن معابر به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

 

ابراهیمی یادآور شد: طبق دستور العمل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر هرگونه نصب چادر در پارک‌های شهر ممنوع است و اگر مشاهد شود طبق قانون چادر آن‌ها جمع آوری می‌شود.

 

وی با تاکید براینکه دستفروش‌ها اقدام به فروش جنس های خود نکنند افزود: بازار روز این شهر تا اصلاع ثانوی تعطیل و همچنین تا عادی شدن شرایط برای گشت‌های دریایی و ستاد اسکان هیچ برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

کد خبر 902103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha