کارگاه تولید ماسک در شیروان راه اندازی شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: کارگاه خیاطی بسیج مطهره مستقر در مسجد مسلم ابن عقیل شیروان روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار ماسک برای استفاده مردم تولید می کند.

«دکتر علی آرمیده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: تامین پارچه برای تهیه ماسک های مورد نیاز از سوی شبکه بهداشت و درمان این شهر و سایر هزینه ها توسط یکی از بازنشستگان سپاه صورت می گیرد که هر عدد آن در بازار با قیمت، ۱۰ تا ۱۵ هزار ریال عرضه می شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با بیان اینکه این کارگاه در دو شیفت ۱۰ نفره فعال است، گفت: برآورد ما تولید یک میلیون ماسک است که در صورت نیاز برای سایر شهرستان ها هم ارسال خواهد شد.

 

دکتر آرمیده با بیان اینکه آمار مربوط به تعداد مبتلایان به ویروس کرونا باید توسط روابط عمومی علوم پزشکی استان اعلام شود، افزود: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی شاهد پیک شدید بیماری در شهرستان خواهیم بود و احتمالا روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ مراجعه کننده داشته باشیم.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به اینکه مردم از گرفتن هر گونه مراسم های تحریم و گردهمایی ها باید اجتناب کنند، گفت: مردم بهداشت دست، صورت و دهان را در هر حال شدیدا رعایت کنند و در صورت داشتن علائم بیماری مستقیما به بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی این شهر مراجعه کنند.

 

ویروس کرونا که رسما کووید ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد که تا کنون به بیش از ۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

 

 

 

کد خبر 902724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha