استقرار اکیپ‌های کنترل کرونا در ۱۱ مبادی ورودی استان

پورمحمدی گفت: اکیپ‌های کنترل در ۱۱ مبادی ورودی استان از دیروز مستقر شده‌اند و باید ادامه فعالیت دهند تا از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: به احتمال زیاد تا 6 ماه آینده با ویروس کرونا درگیر باشیم و مردم باید با شرایط جدید خود را سازگار کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در عین حال که اقدامات پیشگیرانه را با تمام قدرت در استان انجام می‌دهیم، باید زمینه را برای زندگی عادی مردم مهیا کنیم.

وی یکی از بهترین راهکارهای مبارزه با بیماری کرونا را کنترل 24 ساعته مبادی ورودی استان دانست و افزود: اکیپ‌‍های کنترل در 11 مبادی ورودی استان از دیروز مستقر شده‌اند و باید ادامه فعالیت دهند تا از ورود افراد مشکوک به کرونا جلوگیری شود.

وی یکی از مشکلات اساسی استان برای مبارزه با کرونا را سیستم معیوب توزیع اقلام بهداشتی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه‌کارهای توزیع این مواد، استفاده از سیستم توزیع داروخانه‌ها است که قبلا امتحان خود را پس داده و جزء مطمئن‌ترین سیستم‌های توزیع در کشور محسوب می شود.

استاندار آذربایجان شرقی، به کارساز بودن همکاری و همیاری مردم استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: اهمیت اتحادیه‌های اصناف مختلف را در این برهه نباید فراموش کرد و این اتحادیه‌ها باید برای مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شوند.

کد خبر 904135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha