مسابقه عکاسی روز پدر برگزار می شود

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر مسابقه عکاسی با همین عنوان به همت بچه های مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر وایقان از توابع شبستر، برگزار می شود. 

«سجاد نعیمی» در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داست: با وضعیت نگران کننده ای که شیوع ویروس کورنا در کشور و شهرمان بوجود آورده است و اغلب جوانان با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شاید روزهای کسل کننده ای را سپری می کنند، جای خالی اقدامات فرهنگی خاص و تازه ای بیشتر به چشم میخورد تا با خلق نشاط و امید در جامعه، موجبات استحکام نظام اجتماعی را فراهم سازند.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا(ع) شهر وایقان با اشاره به نقش مهم کانون های فرهنگی هنری و بچه های مسجد در این برهه حساس افزود: همراه چندی از دوستان مومن و انقلابی بر آن شدیم در حد وسع و توان خود گامی در این راستا برداریم و بنابه مناسبات پیش رو، میلاد حضرت امام علی(ع) را زمان خوبی برای برگزاری یک برنامه فرهنگی هنری جدید و مناسب با شرایط روز، یافتیم.

وی در تکمیل سخنان خود با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع ویروس کورنا اکثر برنامه های فرهنگی و هنری به خاطر بالا بودن درصد احتمال ابتلا در اجتماعات تعطیل شده است، گفت: به همین دلیل به فکر یک مسابقه فرهنگی هنری افتادیم که نیاز به حضور افراد در محل مسابقه نباشد و پس از بررسی چند طرح تصمیم گرفتیم، مسابقه عکاسی با عنوان روز پدر برگزار کنیم.

وی همچنین در تشریح این مسابقه اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می توانند با هیچ محدودیتی در تکنیک و ابزار و محل سکونت، طی این روزها از پدر خود عکاسی کرده و تصاویر منتخب خویش را به همراه دلنوشته ای برای پدر از هفتم تا هجدهم اسفند ماه به صورت اینترنتی، برایمان ارسال کنند.

نعیمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: به سه نفر از شرکت کنندگان پس از داوری آثار ارسالی، جوایزی در نظر گرفته شده که طی مراسم اختتامیه در شب میلاد حضرت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(ع) در مسجد حضرت سیدالشهدا(ع) شهر وایقان، اهدا می‌شود. البته حضور برندگان در این مراسم اجباری نیست و درصورت تمایل این جوایز به آدرس اعلامی از طرف آنها، ارسال خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند عکس‌ها و دلنوشته های خود را به همراه مشخصات و شماره تماس به آیدی های تلگرامی زیر ارسال کنند.

@Ali_82shkr

 @sn7773

@a8mir_2410

کد خبر 901014

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha