کارگاه تولید ماسک بهداشتی با فعالیت جهادی جوانان مسجدی

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز از تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در راستای مقابله با بیماری کرونا برای کادر درمانی بیمارستان ها خبر داد.

«فریبا بیرامی»  در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک در راستای مقابله با بیماری کرونا برای کادر درمانی بیمارستان ها خبر داد و اظهار داشت: تولید روزانه  ماسک های بهداشتی در قرارگاه زیستی حوزه ۱۶حضرت رباب (س) مستقر در کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت حسینیه تبریز آغاز است.

مدیر مسئول کانون حسینیه مسجد امام حسین(ع) تبریز با بیان این‌که با استقبال جوانان مسجدی برای فعالیت افتخاری در این قرارگاه؛ میزان تولید ماسک به زودی افزایش می یابد، افزود: با توزیع ماسک های تولید شده توسط ناحیه مقاومت بسیج؛ بخشی از نیاز بیمارستان تامین می شود.

وی با اشاره به این‌که امروزه ماسک به عنوان نیاز اولیه خانوارها و جامعه کمیاب شده و در دسترس عموم مصرف کنندگان نیست، بیان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج پایگاه آستین همت را بالا زده و با همراهی سپاه نسبت به تولید این اقلام بهداشتی اقدام کرده اند.

بیرامی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت این قرارگاه از جمله نیروی انسانی، امکان افزایش تولید روزانه ماسک وجود دارد که با کمک های ناحیه مقاومت سپاه این امر مهم محقق خواهد شد و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ماسک های تولید شده توسط ناحیه به سپاه استان برای ضدعفونی منتقل می شود و بعد از انجام مراحل ضدعفونی به بیمارستان تحویل داده می شود.

کد خبر 906696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha