عیدی کانون فرهنگی هنری آیت الله دوزدوزانی تبریز به خانواده های نیازمند

اعضای کانون فرهنگی هنری آیت الله دوزدوزانی تبریز ۳۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی به خانواده های نیازمند اهدا کردند.

«زهرا ابراهیم پورثابت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از توزیع ۳۰ بسته مواد غذایی و بهداشتی میان خانواده های نیازمند تبریز خبر داد و اظهار داشت: تمام اعضای کانون در این اقدام خیریه مشارکت داشتندو

مدیر مسئول کانون فرهنگی وهنری دوزدوزانی گفت: همزمان با عید نوروز همه در تلاش هستیم تا شادمانی آغاز بهار را با عزیزانمان تقسیم کنیم. امسال نیز همچون سال های گذشته، بنیاد خیریه حضرت علی اصغر(ع) کانون آیت الله دوزدوزانی، با هدف خدمت به اقشار نیازمند در زمینه های مختلف فعالیت می کند.

پورثابت افزود: شیوع بیماری کرونا در ایران شرایطی بحرانی را به وجود آورده است که در این شرایط بسیاری از هموطنان ما با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری دیگر نیز از بیم دچار شدن به این بیماری درخانه های خود مانده اند.

وی افزود: با شیوع این بیماری خطرناک بنیاد خیریه حضرت علی اصغر(ع) دست به کار شده و با تثبیت سلامت خانواده های آسیب پذیر، اقداماتی را به انجام رسانید. در این راستا با توزیع مواد غذایی و بهداشتی در میان این عزیزان و همچنین ارائه آموزش های لازم به آنها، مسئولیت اجتماعی خود را در قبال جامعه انجام می دهد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله دوزدوزانی تبریز افزود: خانواده های هدف، ساکن مناطق حاشیه شهر هستند که با شناسایی دقیق توسط تیم کانون تحت پوشش قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: به همراه بسته های مواد غذایی و بهداشتی، لباس عید به کودکان خانواده ها اهدا شد؛ این فعالیت ها به همت کانون فرهنگی و هنری آیت الله دوزدوزانی انجام می شود.

کد خبر 908228

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha