کارگاه تولید ماسک در مسجد حاج یوسف تبریز برپا پاشد

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ گفت: به همت بچه های مسجد حاج یوسف تبریز در یک اقدام جهادی، تعداد قابل توجهی ماسک بهداشتی و باکیفیت برای توزیع میان مردم، تهیه و تولید شد. 

«سلیمان مصطفی زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با بیان اهمیت و ضرورت مشارکت همگانی در مبارزه با کورنا گفت: بچه های کانون فرهنگی هنری حرّ با همکاری پایگاه مقاومت حرّ مسجد حاج یوسف تبریز مانند برهه‌های حساس گذشته طی سلسه اقداماتی هماهنگ چون ضد عفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی محله و توزیع مواد بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از شیوع کورنا بین خانواده های نیازمند و... از همان روزهای نخستین در صف اول مبارزه با کورنا هستند.

 

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری جناب حرّ در ادامه سخنان خود با اظهار تاسف از اقدامات غیر قانونی محتکران ماسک و مواد ضد عفونی کننده در کشور این کار را اقدامی غیرانسانی دانست و اضافه کرد: البته چنانچه هر روز در اخبار صدا و سیما نیز شاهد هستیم حتی با گذشت بیشتر از یک ماه از شیوع ویروس کورنا در کشور هنوز مسالهء کمبود اقلام ضدعفونی‌کننده و ماسک در داروخانه ها به طور کامل رفع نشده است و در این راستا برآن شدیم با تهیه و تولید ماسک مورد نیاز مردم در این برهه حساس قدمی در مبارزه با این بیماری منحوس برداریم.

 

وی با اشاره به سرعت شیوع کورنا و لزوم اقداماتی سریع برای قطع زنجیرهء انتقال؛ در تشریح سخنان خود افزود: به همت بچه های کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت حرّ در چند روز اخیر با در اختیار گرفتن ۸ دستگاه چرخ خیاطی به صورت امانی و تهیه مواد اولیه از قبیل پارچه - کش - نخ وسایر اقلام مورد نیاز با همکاری داوطلبانه تعدادی از بانوان مومن و انقلابی محلهء شهید جدیری تبریز، تحت تدابیر کامل بهداشتی در داخل مسجد حاج یوسف، اقدام به تولید ماسک های پارچه ای با کیفیت و بهداشتی کردیم.

 

مصطفی زاده با گلایه از عدم اختصاص کمکهای مالی از طرف دولت و ارگانهای مسوول استانی و شهری در این طرح گفت: بیشتر هزینه های این اقدام از محل کمک های مردمی و خیرین تامین شده اما متاسفانه بیشتر از ۱۰ میلیون تومان به بازار از بابت خرید مواد اولیه بدهکاریم که امیدست با عنایت مسوولان امر و پرداخت این وجه بتوانیم چرخ این کارگاه تولیدی جهادی را همچنان در حرکت داشته باشیم.

 

او در پایان سخنان خود با تشکر از همکاری صمیمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حوزه دو بسیج شهری و نیز موسسه خیریه شهید باکری مسجد حاج یوسف تبریز ابراز امیدواری کرد مردم عزیز ایران اسلامی باز همدل و هم صدا زیر سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) با زحمات شبانه‌روزی مدافعان سلامت از این بحران نیز به سربلندی عبور خواهند کرد و به زودی زود کشور از لوث این ویروس منحوس پاک خواهد شد.

کد خبر 908289

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha