فعالیت جهادی هیأت‌های مذهبی تبریز برای مقابله با کرونا

حجت الاسلام شعبانی از فعالیت خودجوش و جهادی عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت و هیئات مذهبی استان در راستای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» شب گذشته در جلسه مقابله با شیوع کرونا منطقه مارالان اظهار داشت: از تمام هیأت مذهبی قدردان هستم که به صورت خودجوش، به هر نحوی در این راه قدم نهاده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: زمانی که صحبت از هیأت مذهبی می‌شود، این نیست که تنها در بحث عزاداری ورود داشته باشند بلکه هیئات حسینی در همه مواقع در روزهای سخت  به داد مردم رسیده‌ اند و مشکلات آنها را رفع کرده‌اند.

شعبانی بیان کرد: ترکیب بین معنویت و مردم در خدمات اجتماعی است که هیأت را زنده نگه داشته است.

وی ادامه داد: در قضایای شیوع کرونا باید به بحث معنویت توجه دوچندانی شود؛ چراکه همواره هیأت ‌ها به نوعی پمپاژ معنویت در جامعه را بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: معتقدم در این قضیه تدبیری که شب شهادت امام موسی کاظم(ع) انجام گرفت حرکت خوبی بود و در روحیه معنوی مردم اثر بخش بود.

شعبانی افزود: تمام افراد با اخلاص کامل در این راه قدم گذاشته‌اند و الان بیماری وجود دارد که کل جهان با آن درگیر است،و مطمنا جامعه ما با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار و رعایت اصول بهداشتی به این بیماری پیروز خواهیم شد.

کد خبر 908272

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha