تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی از مرز هزار نفر گذشت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی چهار رقمی شده و به ۱۰۰۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «روزبه رجایی» امشب در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه سهند به ارایه گزارشی از آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان پرداخت و اظهار داشت: حدود یک ماه از شیوع این بیماری در استان سپری می‌شود، که روند صعودی مبتلایان در آذربایجان شرقی بالا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که طی ۲۴ ساعت گذشته آزمایش ۶۸ نفر در استان مثبت اعلام شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در استان آذربایجان شرقی از دست داده‌اند.

وی با بیان این‌که متاسفانه هر روز شاهد افزایش تعداد مبتلایان در کشور و استان هستیم، تصریح کرد: هم اکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی به یک هزار و ۵ نفر رسیده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز ادامه داد: دیروز ۹۳۷ مورد مبتلای قطعی به کویید ۱۹ داشتیم که  امروز با افزایش ۶۸ مورد جدید به یک عدد چهار رقمی رسید.

رجایی با اشاره بر اینکه همچنان از شیوع ویروس هراس داریم، گفت: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است، از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری و ماندن در خانه می باشد.

کد خبر 908615

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha