تداوم عملیات ضدعفونی شهرک ارم به همت اعضای کانون حضرت فاطمه الزهرا

عملیات گندزدایی و ضد عفونی اماکن، معابر و مساجد منطقه ارم به همت جهادگران بسیجی و اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد فاطمه الزهرا(س) تبریز ادامه دارد.

«سید احمد موسوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری و مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم در مقابله با ویروس کرونا پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا (س) با تبریک فرا اعیاد شعبانیه گفت: کانون های مساجد، سپاه و بسیج در تمام بحران ها همیشه و در همه حال کنار مردم بوده و امروز هم در دفاع از سلامت جامعه، این مدافعان جان برکف تلاش خود را برای از بین بردن بیماری کرونا به کار گرفته اند.

موسوی با تشکر از جهادگران سلامت و مدافعان حریم سلامت که در خط مقدم مقابله با این بیماری شبانه روزی در تلاش هستند، افزود: گروه های جهادی مسجد، اعم از اعضای بسیج، اعضای کانون فرهنگی هنری و اعضای هیئت امنای مسجد با کمک تجهیزات بسیج و با حضور به موقع در راستای ضدعفونی و گندزدایی خیابان های اصلی و فرعی، مساجد، ماشین ها، درب منازل عملیات گند زدایی را انجام دادند.

وی ادامه داد: فعالیت های شبانه ضد عفونی و گند زدایی برای مقابله با کرونا همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده نیز از سوی جهادگران کانون انجام می شود.

کد خبر 909976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha