آغاز اجرای طرح سفارش غیرحضوری کتاب و محصولات فرهنگی در تبریز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح سفارش غیرحضوری و تلفنی کتاب و محصولات فرهنگی با مشارکت تعدادی از کتابفروشی های سطح شهر تبریز اجرا می شود.

«محمد محمدپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: در این طرح که با شعار «همراه کتاب در خانه» و به منظور تامین نیازهای آموزشی دانشجویان، دانش آموزان و افراد علاقه مند به کتاب در سطح شهر تبریز به مورد اجرا در می آید، شهروندان از طریق تماس تلفنی با واحدهای عرضه و فروش کتاب و محصولات فرهنگی، اقلام درخواستی را در درب منازل خود دریافت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: کتابفروشی های عضو این طرح پس از دریافت تلفنی سفارشات، کتاب ها و محصولات سفارش شده را با انجام مراحل بهداشتی، بسته بندی کرده و در همان روز در درب منازل به مشتریان تحویل خواهند داد.

وی ادامه داد: هزینه ارسال کتاب ها و محصولات فرهنگی رایگان بوده و شهروندان فقط قیمت پشت جلد کتاب ها و محصولات فرهنگی را از طریق سیستم کارت به کارت به حساب واحدهای عرضه و فروش واریز خواهند کرد.

محمدپور افزود: کتابفروشی های شایسته، دهخدا، فروزش آبرسان و ولی عصر، شهر کتاب، بانک کتاب، دریا، دانشجو، نیایش، مولی، ارک، حامد، فروهر، ایوازه، مداد و پاک کن، خانه کتاب، سفیر دانش پرواز و گلشهر، علوی، مدرن، و معرفت گلزار، سپهر، آفتاب، علامه و آیین همه روزه از ساعت 10 تا 20 آماده دریافت سفارشات شهروندان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی و محصولات فرهنگی هستند تا در همان روز اقلام درخواستی را در درب منازل تحویل مشتریان دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: شهروندان می توانند مشخصات کتابفروشی های عضو طرح، از جمله شماره های تماس واحدهای عرضه و فروش را با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به نشانی https://azarsh.farhang.gov.ir دریافت کنند.

 

کد خبر 911044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha