آلوده ترین مناطق تبریز به کرونا کدام محلات هستند؟

تبریز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در استان دارد، که محلات قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود، یکه دکان و بهشتی به ترتیب آلوده ترین مناطق تبریز به کرونا هستند.

«روزبه رجایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از فوت ۱۰نفر دیگر از مبتلایان بیماری کرونا در آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: با فوت این افراد شمار جان باختگان ناشی از بیماری کرونا در استان به 130 نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: طیِ ۲۴ساعت گذشته با مثبت شدنِ نتیجه آزمایشِ ۸۹تن به ویروس کرونا، مجموعِ مبتلایان به کرونا در استان به ۱۳۶۱تن افزایش یافت.

وی با بیان این‌که شهرستان تبریز بیشترین آمار مبتلایان کرونا را در استان دارد، خاطرنشان کرد: قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود، یکه دکان و بهشتی به ترتیب آلوده ترین مناطق تبریز به ویروس کرونا هستند.

رجایی با اشاره به این‌که روند گسترشی کرونا در کشور و استان همچنان در حال گسترش است، افزود: اگر این روند گسترشی شیوع ویروس را قطع نکنیم، دیگر مهار آن سخت‌‌تر خواهد شد و حتی کادر درمان نیز کم خواهند آورد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر مقابله با تشدید ویروس است،  از این‌رو بهترین راه همان پیشگیری است که بهترین پیشگیری هم رعایت نکات بهداشت و عدم تجمع و ماندن در خانه است.

کد خبر 910267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha