تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک از سوی فعالان مسجدی روستای حسین آباد

بانوان فعال کانون های فرهنگی هنری روستای حسین آباد شهرستان ملکان روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تولید می کنند.

«سولماز محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از تولید روزانه 500 عدد ماسک خبر داد و اظهار داشت: اعصای کانون های مساجد این روستا همت شبانه روزی در مقابله با ویروس کرونا داشته اند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری روستای حسین آباد ملکان با اشاره به فعالیت های کانون های حضرت معصومه(س) و حضرت رقیه(س) در روستای حسین آباد، در مقابله با شیوع کرونا گفت: با همکاری اعضای کانون، همراهی اهالی مسجد و پایگاه بسیج اقدامات گوناگونی در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری انجام شد که از جمله آنها می توان به تولید روزانه 500 عدد ماسک اشاره کرد.

محمودی افزود: بعد از فعالیت های گند زدایی و ضد عفونی معابر و اماکن بعد از طی چند مرتبه، از جمله دیگر فعالیت های ما که با استقبال خواهران کانون مواجه شده، تولید ماسک است که به همت بیش از 15 نفر از بانوان دوخت ماسک را در منازل خودشان انجام می دهند؛ ماسک ها توسط این بانوان به وسیله چرخ خیاطی دوخته می شوند و سپس در اختیار سپاه ناحیه قرار می گیرد و بعد از مراحل ضدعفونی و بسته بندی، در بین اهالی روستا توزیع می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا و لزوم رعایت مسائل بهداشتی، کانون های فرهنگی هنری روستا به تدریج روند تولید ماسک را افزایش خواهند داد تا بعد از اتمام توزیع در روستای حسین آباد،کمبود ماسک در دیگر روستاهای اطراف را نیز جبران کنند.

محمودی اظهار کرد: با توکل بر خدا و با همراهی و همدلی هم از بحران کرونا به زودی عبور خواهیم کرد، چراکه فعالیت اهالی مسجد و حضور در جامعه به منظور رفع مشکلات، رویکردی است که در تقویت سبک زندگی اسلامی موثر خواهد بود.

کد خبر 912294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha