خیرین بخش بهداشت در ارایه خدمات به افراد بی بضائت مشارکت کنند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خواستار مشارکت خیرین بخش بهداشت در ارایه خدمات به افراد بی بضائت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در نخستین جلسه ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت اظهار داشت: باید کمک های ستاد به صورت محله محور و مویرگی در مناطق مختلف شهری و روستایی ارایه شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ستاد پشتیبانی مدافعین حرم که امروز در قالب ستاد پشتیبانی مدافعین سلامت استان فعالیت خود را شروع کرد، در جهت سلامت مردم قدم برداشته که کار بسیار ارزشمندی است و حمایت همه را برای خدمات رسانی به مردم می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: هر محله افراد خود را می‌شناسد و می‌تواند با کمک بهزیستی و کمیته امداد به افراد گرفتار و بی بضاعت در این وضعیت بحرانی کمک کند.

امام جمعه تبریز خواستار مشارکت خیرین بخش بهداشت در ارایه خدمات به افراد بی بضائت شد و ادامه داد: زحمات عزیزانی که در کفن و دفن فوتی های کرونایی کشیدند، جای قدردانی دارد، زیرا تبریز در این زمینه در کشور نمونه بود.

وی با بیان این‌که روحیه تعامل و نوعدوستی در سراسر کشور، به ویژه مردم آذربایجان موج می زند، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور که با ویروس کرونا مواجهه هستیم، باید با هم تلاش کرده و به کمک یکدیگر بشتابیم.

امام جمعه تبریز ادامه داد: در مساله ویروس کرونا، دانشگاه ها، آموزش و پرورش، مساجد، حوزه‌های علمیه و نیز هیئت‌های عزاداری همراهی بسیار خوبی را انجام دادند و می توان گفت از شیوع کرونا در این محافل به حد کافی جلوگیری شد.

کد خبر 909225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha