آغاز عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در آذربایجان‌شرقی

سردار خرم گفت: عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب ۱۰ قرارگاه آغاز شده و در آذربایجان‌شرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگان‌های مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه ای انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «عابدین خرّم» امروز در جمع بسیجیان نواحی مختلف تبریز و فعال در عرصه مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: با اینکه ویروس کرونا تجربه جدیدی بود و یگان‌های جنگ‌ نوین ما تاکنون در این سطح بکار گرفته نشده بودند اما عرصه فعالیت عرصه بزرگی است.

فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی افزود: از نگاه سپاه، این یک رزمایش عمومی است و بر این اساس عملیات دفاع بیولوژیکی مدافعان سلامت در سراسر کشور در قالب 10 قرارگاه آغاز شده است.

وی ادامه داد: در استان آذربایجان‌شرقی نیز این عملیات با حضور تمام یگان‌های مستقر در سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه ای عاشورا انجام خواهد شد.

خرم گفت: تمام امکانات سپاه برای این امر بکار گرفته خواهد شد و مناطق مختلف تبریز توسط ۱۰۰ دستگاه خودرو ضدعفونی در یک حرکت جهاد تحت پوشش قرار گرفته و ضدعفونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این رزمایش در برخی شهرهای استان نیز که آلودگی بیشتری دارند، برگزار می‌شود، در کنار ضدعفونی معابر، بسته‌های بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

کد خبر 908992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha