لزوم تعریف سبک زندگی جدید در پی فراگیری کرونا

راستگو گفت: نیازمندی های مردم در اولویت ستاد مبارزه با کرونا در آذربایجان شرقی قرار دارد.

«علیار راستگو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به مصوبات امروز ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: در جلسه امروز مصوب شد در کل استان هر روز مکان‌های عمومی، بازارها و مجتمع‌ها ضدعفونی شود و در هنگام عملیات ضد عفونی، این مراکز باید تعطیل شوند که تحقق این موضوع به همکاری کسبه، بازاریان و اتحادیه‌ها صنفی بستگی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، دومین مصوبه ستاد کرونا را کنترل مبادی استان عنوان کرد و ادامه داد: 11 مبدا ورودی استان توسط اکیپ‌های بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای هلال احمر به صورت شبانه روزی کنترل می شود.

به گفته وی در این طرح اقدامات مراقبتی انجام و افراد مشکوک به بیماری شناسایی می‌شوند تا اقدامات بعدی برای درمان این بیماران صورت گیرد.

راستگو بر لزوم تعریف سبک زندگی جدید در پی فراگیری کرونا تأکید کرد و گفت: تامین نیازمندی های مردم در اولویت ستاد قرار دارد و مصوب شد کمیته‌ اقتصادی زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا در استان تشکیل شود تا مدیریت واحدی بر تولید، تامین، سیستم توزیع و نحوه پخش اقلام بهداشتی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی افزود: این کمیته، شیوه نامه‌‌ محل تامین، سیتم توزیع و شیوه و محل توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را باید مشخص کند.

 

کد خبر 904137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha