توزیع ۱۰تُن مواد ضدعفونی کننده به همت اوقاف شهرستان یزد

کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از توزیع ۱۰تُن مواد ضدعفونی کننده به همت این اداره بین مجموعه های مختلف خبر داد.

«محمد حسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به تامین 10 تُن خالص مواد ضدعفونی کننده برای پاکسازی امامزادگان، بقاع متبرکه و معابر و مساجد شهرستان یزد، گفت: این مواد به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد تامین و در اختیار هیئت امنای مساجد و دست اندرکاران مجموعه های مختلف برای پاکسازی قرار گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد خاطرنشان کرد: گروه های جهادی و مردمی نیز با دریافت این مواد ضدعفونی کننده خالص، شبانه اقدام به پاکسازی معابر سطح شهر و محلات کردند.

وی اضافه کرد: بسیاری از طلاب و بسیجیان شهرستان یزد به صورت جهادی و بدون هیچ چشمداتی اقدام به ضدعفونی کردن معابر سطح شهر کردند که جای بسی تشکر دارد.

کاظمی با بیان اینکه این مواد ضدعفونی کننده طی دو هفته بین مراکز مختلف توزیع شد، گفت: هر مجموعه بسته به ظرفیتی که دارد اقدام به دریافت این مواد ضدعفونی کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با اشاره به فعالیت های این اداره در زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان یزد،‌ خاطرنشان کرد:‌ یکی از مهمترین فعالیت هایی که توسط این اداره صورت گرفته، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک برای رفع مشکل مردم در این زمینه است که قادر به تولید ۶۰ هزار ماسک در طول روز را دارد.

کد خبر 904804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha