تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر رسیده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه تست ۳۶ نفر مثبت اعلام شد و تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدحسین صومی» امشب در گفت‌وگوی زنده در شبکه سهند به تشریح آخرین وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه تست ۳۶ نفر مثبت اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این‌که تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌شرقی به ۳۷۴ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۰۴ نفر مرخص شده‌اند و ۲۴۱ نفر بستری هستند و ۴۵۰ نفر با احتمال کرونا بستری و در خال دریافت خدمات می‌باشند.

وی ادامه داد: هر هفته تعداد مثبت شدگان در استان ۵ برابر می‌شود، آمار امروز بر حسب تعداد مراجعان است به طوری که نتیجه تست ۴۰ درصد مراجعان استان به بیمارستان ها و درمانگاه های استان مثبت اعلام شده است.

صومی تصریح کرد: متأسفانه سیر مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان شرقی در حال صعود است؛ به طوری که از ابتدای اسفند با چرخه رو به رشد چند برابری روبرو هستیم.

وی با تأکید بر خانه ماندن همه اقشار جامعه گفت: انتشار داریم مردم اگر واقعا کاری بیرون ندارند، در خانه بمانند و کارمندان و کارگران نیز در صورت امکان در خانه بمانند.

کد خبر 905160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha