روحیه جهادی مردم مشکل گشای بحران ها است

حجت الاسلام نعمت زاده، تقویت روحیه جهادی را مشکل گشای بحران‌ها دانست و از اقدام جهادی «مسجد اسماعیل خان مرند» تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین «علی نعمت زاده» ظهر امروز در بازدید از مسجد اسماعیل خان محله استمز مرند که اقدام به کار جهادی و تولید ماسک می‌کنند، در گفتگو با خبرنگاران گفت: مردم با هوش ایران اسلامی در همه زمان‌ها با حرکت جهادی و روحیه انقلابی تحت مدیریت رهبر انقلاب در همه صحنه‌ها حاضر شده اند.

 

امام جمعه مرند، افزود: امروز هم شیوع ویروس کرونا سلامت روانی و جسمی مردم را تهدید می‌کند که همانند دوران دفاع مقدس، مردم آستین‌هایشان را بالا زده اند.

 

وی تاکید کرد: دنیا شاهد است که علیرغم همه تهدیدهای ناجوانمردانه ای که به ملت ایران شده اما منتظر کمک‌های دیگران نیستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده اظهار داشت: این روحیه جهادی باید حفظ شود و برای تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و استقلال نظام باید با همین روحیه ادامه دهیم.

 

وی عنوان کرد: مسئولین هم باید برای رفع نیازهای مردم، شبانه روز تلاش کنند تا مردم احساس کمبود نکنند.

 

 

 

۲۴ هزار ماسک در حال تهیه است

 

همچنین امام جماعت مسجد اسماعیل خان مرند، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح این اقدام جهادی گفت: مقرر شده در این مسجد ۲۴ هزار ماسک تولید و آماده شود.

 

حجت الاسلام مهدی خرازی افزود: هم اکنون ۵ نفر در این مسجد هر روز از ساعت ۹ تا ۲۰ مشغول آماده کردن ماسک هستند و روزانه حدود ۷۰۰ ماسک آماده می‌شود.

 

وی ادامه داد: البته ۸ هزار عدد ماسک نیز توسط بانوان محله استمز، در منازل در حال تهیه است.

 

امام جماعت مسجد اسماعیل خان مرند همچنین تاکید کرد: تلاش می‌کنیم تا ۲۴ هزار ماسک را تا عید آماده کنیم و به صورت بسته‌های بهداشتی همراه با مایع ضدعفونی کننده در اختیار مردم قرار دهیم.

 

این روحانی جهادگر عنوان کرد: البته برای تهیه مایع ضدعفونی کننده مشکل داریم و هنوز موفق نشده ایم آن را تهیه کنیم و براین اساس فراخوان خواهیم داد تا از خیرین و مردم کمک بگیریم.

 

حجت الاسلام خرازی در بخش دیگری گفت: مسجد تنها برای اقامه نماز جماعت نیست بلکه ثابت کرده که در هر رویکرد دیگری می‌تواند پیشتیبان مردم باشد.

 

وی افزود: به دنبال انتشار شایعه تعطیلی نانوایی‌های مرند و تشکیل صف در مقابل نانوایی‌ها، تلاش می‌کنیم تا حداقل ۱۰۰ بسته نان تهیه کرده و در اختیار نیازمندان به ویژه افراد مسن قرار دهیم تا در منازل خود بمانند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر 905526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha