برپایی موکب امامزاده زبیده خاتون در قزوین برای خدمت به داوطلبان سلامت

حجت الاسلام مجیدی گفت: موکب آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون (س) قزوین با هدف خدمت رسانی به مدافعان و داوطلبان سلامت برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین، حجت الاسلام «سید مصطفی مجیدی» بیان کرد: یکی از اقداماتی که در آستان مقدس امامزاده زبیده خاتون (س) شکل گرفته، آغاز به کار دوباره آشپزخانه موکب امامزاده زبیده خاتون(س) قزوین است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: با توجه به تجارب کادر اجرایی و پشتیبانی این موکب چه در ابتدای سال جاری در امدادرسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان و چه در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، فعالیت آن تحت نظارت ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین و با هدف خدمت به مدافعان و داوطلبان و نیروهای پشتیبانی سلامت است.

 

وی عنوان کرد: مقرر شده این موکب طبخ غذای گرم، بسته بندی میان وعده و توزیع در بین کادر درمانی و داوطلبان را برای وعده های غذایی نهار و شام به صورت ۲۴ ساعته در ۲ شیفت کاری داشته باشد که این موکب با ظرفیت ۵۰ نفری نیروی انسانی و از محل کمک های خیرین و نیات موقوفات فعالیت خواهد داشت.

 

حجت الاسلام مجیدی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کلیه امور مربوط به طبخ تحت نظارت ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و دانشگاه علوم پزشکی قزوین است، توزیع به همت عوامل دانشگاه علوم پزشکی انجام می پذیرد و خادمین ما در موکب امامزاده زبیده خاتون(س) فقط موظف به طبخ و بسته بندی غذای گرم و میان وعده غذایی هستند.

 

کد خبر 905717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha