مجازی زیارت کنید؛ برنامه های زنده امامزادگان یزد در فضای مجازی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: برنامه های مختلف امامزادگان یزد به صورت زنده و هر روزه برگزار می شود و شهروندان می توانند با عضویت در پیج های امامزادگان، به صورت مجازی زیارت کنند.

«محمد حسین کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه امامزادگان شهرستان یزد فعالیت های خود را در فضای مجازی دنبال خواهند کرد، گفت: به علت شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از آن، تصمیم گرفته شد تا برنامه ها به صورت آنلاین در فضای مجازی در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد افزود: با راه اندازی پیج های اینستاگرام امامزاده جعفر محمد و امامزاده سید جعفر یزد و امامزاده سید نصرالله (ع) یزد ان‌شاءالله برنامه ها به صورت مجازی و آنلاین در اختیار علاقه مندان خواهد بود تا بتوانند زیارت از راه دور را داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه های امامزادگان بروز خواهد بود، اضافه کرد: برنامه های هر کدام از این امامزادگان هر روزه در فضای اطلاع رسانی خواهد شد تا شهروندان بتوانند از آن بهره مند شوند.

کاظمی در پایان، گفت: لینک عضویت در پیج امامزاده جعفر محمد (ع) یزد (https://www.instagram.com/darbargah.aftab/)، امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد (https://www.instagram.com/sayedjafarmohammad/) و امامزاده سید نصرالله (ع) یزد را با کلیک برروی لینک (https://www.instagram.com/qarar_bandegy/) در اینستاگرام دنبال کنید.

کد خبر 909186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha