تولید ۶ هزار ماسک در امامزاده عباس (ع) ساری

حسینی از تولید ۶ هزار ماسک بهداشتی در کارگاه تولیدی آستانه مقدس امامزاده عباس (ع) ساری خبر داد و گفت: ماسک ها برای جلوگیری از شیوع کرونا بین اهالی بلوار امام رضا (ع) این شهرستان توزیع شد.

«سید مجتبی حسینی» امرو(26اسفند) ضمن تشرح اقدامات آستان مقدس امامزاده عباس(علیه السلام) شهرستان ساری در مقابله با کرونا ویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: پس از ابلاغیه سازمان اوقاف و امور خیریه مبنی بر اجرای اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با ویروس کرونا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه بلافاصله جلسه‌ای از سوی پایگاه بسیج شهدای امامزاده عباس (ع) ساری در این خصوص تشکیل و تولید ماسک با استفاده از امکانات موجود در این آستانه مقدس در دستور کار قرار گرفت.

مدیر آستانه مقدس امامزاده عباس (ع) ساری افزود: پس از انعکاس این تصمیم به اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران و اداره اوقاف شهرستان و  با حمایت حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری» مدیرکل اوقاف استان از این طرح با استفاده از ظرفیت پایگاه بسیج خواهران صدیقه طاهره (س) کارگاه تولید ماسک در آستانه مقدس امامزاده عباس (ع) مرکز مازندران راه‌اندازی شد.

حسینی اظهار کرد: در اولین اقدام امکانات و تجهیزات موجود توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان ساری مورد بازدید قرار گرفت و کارشناسان اعزامی نحوه دوخت ماسک را به دوزندگان فعال در این کارگاه آموزش دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه تولیدی 20 نفر از خواهران با 10 دستگاه چرخ‌خیاطی مشغول به فعالیت هستند.

حسینی بابیان اینکه تاکنون 6 هزار ماسک در این کارگاه تولید و در بین اهالی بلوار امام رضا (ع) شهرستان ساری در حال توزیع است، افزود: ماسک‌های تولیدشده از طریق پایگاه بسیج جهت تحویل به اهالی منطقه به درب منازل برده می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که در این کار خداپسندانه حوزه مقاومت محمد رسول‌الله (ص) و حوزه مقاومت ثارالله(ع) همکاری تنگاتنگی با آستانه مقدس امامزاده عباس (ع) ساری دارند، اذعان کرد: مسئولین استانی طی بازدید از این کارگاه تولیدی، عملکرد آستان مقدس امامزاده عباس(ع) برای تولید و توزیع ماسک بهداشتی را شایسته تقدیر دانستند.

حسینی تاکید کرد: روند تولید و توزیع ماسک در این کارگاه تولیدی تا ریشه‌کن کردن این ویروس ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 905757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha