اجرای طرح«آستان مهربانی» در مازندران

حجت الاسلام حیدری گفت: طرح «آستان مهربانی» با هدف تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی ویژه خانواده‌های مددجو توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری‌جناسمی» امروز(26اسفند) در جمع خبررنگاران گفت: بسته های معیشتی شامل ضروریات و مایحتاج سفره زندگی افراد نیازمند در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران تهیه و با هدف رونق بخشیدن به سفره شب عید نیازمندان بین خانواده‌های شناسایی شده در مراکز افق مستقر در امامزادگان و بقاع متبرکه استان توزیع می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به لغو برنامه های مناسبتی امامزادگان و بقاع متبرکه استان به جهت شیوع کرونا ویروس اشاره کرد وافزود: ویژه برنامه لحظه تحویل سال نو نیز امسال در  جوار بقاع متبرکه دیار علویان برگزار نمی شود.

 

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کشور کمک به خانواده‌های مددجو و کم‌برخوردار ضرورت دارد، افزود: بر این اساس طرح «آستان مهربانی» به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی توسط مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اجرایی می‌شود.

 

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: در این طرح با رعایت شئون افراد و حفظ کرامت آن‌ها بسته‌هایی شامل ارزاق و خشکبار از محل اجرای نیات موقوفات و نذورات مردمی تهیه و درب منزل افراد نیازمند تحویل آن‌ها خواهد شد.

کد خبر 905792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha