محتکران مواد ضدعفونی با سلامت مردم بازی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر این‌که احتکارکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی با سلامت مردم بازی می کنند، گفت: در شرایط فعلی تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نوعی مجاهدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» عصر امروز در بازدید از کارخانه داروسازی و سرم سازی شهید قاضی تبریز از سیاست های ضد و نقیض صدا و سیما  در بحران کرونا انتقاد کرد و اظهار داشت: نبود رویکرد مشخص در تولید و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای کاهش حضور مردم در اماکن پرتردد قابل تأسف است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در بخشی از برنامه خود مردم را به خرید از فروشگاه های بزرگ تشویق می‌کند و در بخشی دیگر قرنطینه خانگی را مورد تاکید قرار می دهد.

وی افزود: اختصاص بهترین زمان پخش برنامه های صداوسیما برای تبلیغِ خرید از فروشگاه ها در مقابل التماس از مردم برای ماندن در خانه در این شرایط قابل توجیه نیست و باید مدیران رسانه ملی به این موضوع توجه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر عدم ورود مسافران و گردشگران و ترددهای غیرضروری گفت: پاسدارانِ سلامت و مدافعانِ بهداشت در مراکز درمانی و بیمارستان ها با تمام قدرت، امیدوارانه و شجاعانه، تمام جهد و تلاش خود را برای غلبه بر این بیماری به کار بسته‌اند، از این رو باید مبادی ورودی های شهرهای استان باید کنترل شود.

وی با تأکید بر اجتناب مردم از ترددهای غیرضروری برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در جامعه گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان های تولید کننده الکل به حساب می آید، اما به دلیل اینکه مدیریت این محصول به عهده تهران گذاشته شده تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده به کاری بسیار دشوار تبدیل شده است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه احتکارکنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی با سلامت مردم بازی می کنند، گفت: تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نوعی مجاهدت است؛ اما به دلیل عدم نظارت کافی دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی محصولات تولیدی براحتی در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با مجاهدتی که کادر پزشکی و درمانی در بیمارستان ها انجام میدهند و با توجه مضاعف مردم برای رعایت بهداشت فردی و محیط و مهمتر از آن، توکل بر خدا، ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

کد خبر 906013

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha